Je hebt het vast wel eens gezien Wasserij in Parijs gedragen door enkele van de hedendaagse hiphopfiguren, zoals Lil Baby, Toekomst en meer. Hoewel deze lijn van luxe herenkleding nog maar ongeveer een jaar oud is, maakt ze al naam. Het concept achter de ‘Wasserij in Parijs‘ titel is een weergave van de modecyclus, gemonopoliseerd en geleid door deze modehoofdsteden die, in werkelijkheid, inspiratie halen uit onze eigen culturen om ze vervolgens opnieuw te verpakken en alles aan ons terug te verkopen.
Het in New York gefokte merk heeft niet alleen een sterk standpunt en iets te zeggen, ze zijn ook een milieu- en ethisch bewust slow fashion-bedrijf, dat ervoor zorgt dat hun stoffen duurzaam worden ingekocht bij fabrieken in heel Italië, Portugal, Japan en de VERENIGDE STATEN VAN AMERIKA. Ontworpen door Guy Samuel, vinden de ontwerp- en productieprocessen beide plaats in NYC.
Dit weekend reisde Claire Sulmers, CEO en hoofdredacteur van Fashion Bomb Daily, naar Atlanta om het merk te vieren met de oprichter en rappers K Camp, producer Sonny Digital en meer! Het lanceringsdiner werd gehouden in STK Steakhouse en bestond uit lekkere maaltijden, vergezeld van Patron Tequila-cocktails.
Na het diner was er dit weekend ook een pop-up shop. Beroemde gasten waaronder K Camp, Kaliii, Offset en Tammy Rivera kwamen langs om hun steun te betuigen. Bekijk hieronder enkele foto’s van de lancering!
Wat zeg je? Volg Paris Laundry op Instagram @ParijsLndry en winkel bij Paris-Laundry.com.
Afbeeldingen: Prins Bruin & Google is menselijk