De nieuwste Puma-collectie van June Ambrose verlegt de grenzen van kunstenaarschap en sport


June Ambrose werd vorig jaar aangekondigd als Creative Director van Puma Basketball en haar rol is uitgebreid en verheven tot creatieve leiding van hun nieuwste collectie. Ambrose, een ervaren visionair die hielp bij het creëren van enkele van de meest iconische beelden van de jaren 90 via haar klanten als Missy Elliott, P. Diddy en Jay Z, bracht haar unieke flair naar Puma’s nieuwste uitstapje en infiltreerde het sportkledingmerk met glamoureuze, onverwachte silhouetten en texturen.

De show opende met een video, gevolgd door meerdere groepsoptredens, alvorens plaats te maken voor een show die sport vermengde met stijl en hiphopsmaak.

June brengt in zijn eentje mode terug naar Puma en biedt jumpsuits, broeken en jacks in felle, gewaagde kleuren met onverwachte details zoals tailles met trekkoord en schouderflappen. Ze introduceerde ook wat avondkleding, zoals gemodelleerd door Winnie Harlow, die op de catwalk werkte in een glinsterende, gekamde top, een op de grond vegen rok en Puma-sneakers.

June heeft plezier met mode, en haar aanstekelijke energie en grenzeloze creativiteit waren duidelijk bij elke look.

Wat denk je?

Afbeeldingen: Hoffelijkheid




creditSource link

Rode-jurk.nl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart